Priser for datahjelp til bedrifter

On-site besøk

Oppmøte med 1 sak inkludert (1 time)1499,- + mva
Pr. sak ut over inkluderte499,- + mva
Priser for On-site besøk

Fjern-hjelp

Pr. sak (inntil 30 minutter)499,- + mva
Pr. sak utover inkluderte499,- + mva
Priser for fjern-hjelp


Hva er en sak ?

En sak er typisk den saken dere kontakter oss for å få løst, hvis saken er overkommelig for oss innen rimelig tidsbruk, ca 15 – 60 minutter. Ved oppmøte hos bedrift eller hjemmekontor er det en sak inkludert. Ikke alle saker lar seg løse pga defekt maskinvare og vi vil prøve å avdekke dette når vi kontakter deg.

Hva med ytterligere saker ?

Hvis vi er på besøk kan vi hjelpe deg med andre ting enn det du kontaktet oss for å få løst. Da tar vi en ekstra sum pr sak.

Hva hvis saken ikke blir løst på en god måte ?

Da slipper du å betale.

Hva er forskjell på hjemmebesøk og fjernhjelp ?

Besøk utføres hovedsaklig i Oslo og Viken, mens fjern-hjelp skjer fra våre kontorer i Oslo til hele verden, f.eks nordmenn som jobber fra utlandet.

Hva hvis besøk krever ytterligere utstyr ?

Når vi kontakter deg prøver vi avdekke omfanget av problemet. Vi kan derfor ta med utstyr som verktøy, kabler, plugger, skjermkort eller annet utstyr. Du kan vippse oss mellomlegget ved oppmøte.

Hvilket program bruker dere ved fjernhjelp ?

Vi bruker det anerkjente og trygge programmet AnyDesk. Du kan laste det ned gratis hos AnyDesk.

Er det risikabelt å motta fjernhjelp over Internett ?

Når du installerer applikasjonen må du godkjenne at vår IKT-konsulent får tilgang til å se din skjerm. Vi kan aldri se dine passord, og du ser til enhver tid hva vi gjør med din mus eller tastatur. Hvis du har filer du ikke ønsker at vår konsulent skal se anbefaler vi å legge dem et annet sted. Vi har taushetsplikt.

Har dere noen referansekunder ?

Ja. Kontakt oss for referanser på bedrifter som bruker oss.